Bloggen om när jag åker till Thailand

Alla inlägg under januari 2014

Av Madeleine - 11 januari 2014 20:01

 

 

1. En av mina svagheter är hörlurar, alltså jag vet inte hur men jag lyckas göra sönder alla jag har typ, alltid att den högra slutar att funka.


2. Slår mig alltid i pannan när klockan är 07:07, 12:12, 18:18 osv, samt önskar mig något.


3. Min absolut största förebild är Justin Bieber. #Belieber


4. Sedan jag var jättelite så har jag gillat musik. T ex en gång när jag var 2 år, då satt jag och åt mat och någon satte igång musik, då började jag att sprattla med benen, bankade med tallriken och var jätteglad. Men när låten tog slut kollade jag runt och slutade sprattla, banka och blev besviken för att den var över. Sedan kom nästa låt och då blev jag jätteglad igen. Så höll jag på hela tiden.


5. Favoritmat är "MaMa" nudlar.


6. Jag vet inte vilket gymnasium jag vill söka till, antagligen Tibble som ligger i Täby eftersom de har musik, annars Roden i Norrtälje, Samhällskunskap med inriktningen Media som verkar va ganska intressant eller frisör/makeup-artist.


7. Skulle gärna bli lite längre, är just nu 148 typ, över 150 skulle va bra i alla fall.


8. Börjar konstigt bog bli intresserad av politik. Inte " intresserad, intresserad " utan det som är kul är att se politikerna bli ägda av andra politiker. 


9. Vill bli brun igen, för tillfälligt börjar jag bli som ett lik.


10. Känner mig "naken" om jag inte har smycken på mig. 


About Madeleine

       

 

En Belieber som heter Madeleine Blom, född 1998 i Stockholm med bor i en håla några mil utanför Norrtälje. Jag är en glad, positiv och blygsam tjej som älskar att sjunga! 

 

Detta är min reseblogg som fylls med bilder, om det thailändska livet och massa andra saker. Men det finns även andra tips och trix om min "vanliga" vardag.

Ta gärna en titt och hoppas ni stannar  

How many visitors do I have?

Flag Counter

Flag Counter

Translate my blog

Archive

Categories

Vote!

Hur många år är du som läser?
 Under 15 år
 15 - 20 år
 21 - 30 år
 31 - 50 år
 51 - 60 år
 Över 60 år

Links

plusikassan.se

FameBloggers

Klicka = tjänar jag pengar


Skapa flashcards