Bloggen om när jag åker till Thailand

Alla inlägg under maj 2013

Av Madeleine - 23 maj 2013 15:37

Hola! Det var längesen man slängde upp ett inlägg, men nu är jag hemma i Sverige igen. Dagarna i Thailand har varit underbara, Songkran (vattenfestivalen) ägde denna året!


Suvarnabhumi Airport



 


 

 

Beijing (Kina)

 


 


 


 


Har har de både kallt, ljummet och varmt vatten som man kan ta gratis


 


 

Här kan man få gratis WiFi, skannar av passet sen får man koden till interneten


 


 


 


 


 


 


 


Jag hoppas ni har haft trevliga stunder på min hemsida! Det har varit väldigt kul att dela med mig av vardagen där, ni kanske har lärt er något om Thailand, vem vet? Tack för följandet   





Av Madeleine - 12 maj 2013 08:39

För några dagar sedan åkte jag till Bangkok och besökte Madame Tussauds. Det är där alla vaxfigurerna på kändisar finns. Åkte härifrån runt halv 7 på morgonen och det tog ca 3 timmar dit. Om man kom dit innan klockan 12 på dagen så fick man 20% rabatt. 


 


 


Jag och Britney Spears 


 


 


 

Princess Of Wales


 

Avundsjuka?   


 

Picasso!


 

Någon som vet vem det är? ;)


 

Beckham!


 

Cristiano Ronaldo


 

JUSTIN BIEBER! 


 


        


 


 

Japp, det är Madonna!


 

Bie The Star, en thailändsk sångere och skådis


  


 


 

Lady Gaga & jag


 

Will Smith!



 

Everybody knows who this is... Michael Jackson


 

Japp, jag är också stark... så passa er!


 


 


 


 


 

Han som uppfann Iphone, Steve Jobs, fick även låna en Ipad av en besökare, snällt :)


 

Carabao, jag och Beyonce!


 

Vart lite danssugen  


 

Påväg till minibussen som ska ta mig hem till Hua-Hin efter en lång dag i Bangkok


 

Drar iväg till Hua-Hin



Det var väldigt kul att kolla på det, fanns fler vaxdockor som jag inte la upp på bloggen.

Som ni kanske märkte så är jag tillbaks i Hua-Hin. Livet rullar på, ska fixa lite grejer och sedan ska vi hitta nån stans att äta middag.










About Madeleine

       

 

En Belieber som heter Madeleine Blom, född 1998 i Stockholm med bor i en håla några mil utanför Norrtälje. Jag är en glad, positiv och blygsam tjej som älskar att sjunga! 

 

Detta är min reseblogg som fylls med bilder, om det thailändska livet och massa andra saker. Men det finns även andra tips och trix om min "vanliga" vardag.

Ta gärna en titt och hoppas ni stannar  

How many visitors do I have?

Flag Counter

Flag Counter

Translate my blog

Archive

Categories

Vote!

Hur många år är du som läser?
 Under 15 år
 15 - 20 år
 21 - 30 år
 31 - 50 år
 51 - 60 år
 Över 60 år

Links

plusikassan.se

FameBloggers

Klicka = tjänar jag pengar


Skapa flashcards