Bloggen om när jag åker till Thailand

Alla inlägg under oktober 2012

Av Madeleine - 26 oktober 2012 19:34

¡Hola! (Hej på Spanska)

 

Hur mår ni? Jag mår utmärkt! Nu börjar höstlovet, awesome! Visste ni att första snöflingan kom igår? Ja, men et snöade mer på Facebook än vad det gjorde ute, haha.

I kväll är det X-Factor, Eric Saade ska "gästuppträda" där, yippie! Kollar ni på det? Jag hejar i alla fall på Isak, Malcolm och Oscar! Har inte så mycket planer för lovet. Åka lite hit och dit bara. Men annars så Måste jag till affären 1:a November! Tidningen Julia Stars kommer bara handla om Justin Bieber och det är bara ännu mer awesome   

Tumblr_lx6yykejlt1r4w5y5o1_1280_large

Av Madeleine - 7 oktober 2012 20:15

 


 


Klänningen är från Thailand

Strumpbyxorna kommer från H&M

Accessoarerna är köpta i Thailand


Håret gjort jag i en bulle och lockade det fram som blev över

Av Madeleine - 4 oktober 2012 19:56

YES! Äntligen så har vi fått skoldatorer! Vad jag har väntar och nu har jag en egen som fungerar perfekt, snabb och smidig! En HP ProBook 5330m.


   



About Madeleine

       

 

En Belieber som heter Madeleine Blom, född 1998 i Stockholm med bor i en håla några mil utanför Norrtälje. Jag är en glad, positiv och blygsam tjej som älskar att sjunga! 

 

Detta är min reseblogg som fylls med bilder, om det thailändska livet och massa andra saker. Men det finns även andra tips och trix om min "vanliga" vardag.

Ta gärna en titt och hoppas ni stannar  

How many visitors do I have?

Flag Counter

Flag Counter

Translate my blog

Archive

Categories

Vote!

Hur många år är du som läser?
 Under 15 år
 15 - 20 år
 21 - 30 år
 31 - 50 år
 51 - 60 år
 Över 60 år

Links

plusikassan.se

FameBloggers

Klicka = tjänar jag pengar


Skapa flashcards