Bloggen om när jag åker till Thailand

Alla inlägg under december 2013

Av Madeleine - 23 december 2013 17:59

 

Hur ska man börja? Jag heter Madeleine Blom som alla nog redan vet, är halv thailändsk och svensk, 15 år och bor lite utanför Norrtälje. Är 148 cm lång (kort), så för mig är det ganska lätt att hitta skor (storlek 35 men kan även ha 33 konstigt nog) och kläder i barnavdelningen ;) Jag är en ganska crazy, blyg och tystlåten bland folk jag inte riktigt känner, snäll, glad och en pålitlig tjej. Har ibland lite svårt att stå upp för mig själv, om vad jag tycker och tänker. Det jag är intresserad av är att blogga, fotografera och sjunga. Men även mode. I framtiden vill jag helst jobba inom musik, annars stylist. 

Det bästa jag vet är när man vill något/önskar sig något och allt går i uppfyllelse och att jag fick mitt första B i slutbetyg, än så länge. 

Så, där fick ni lite mer fakta om mig, hoppas det dög ^^

Av Madeleine - 22 december 2013 22:51

 

Här var det längesen man var inne, jag till och med höll på att glömma mitt lösenord ^^ Eftersom det knappt blir nån uppdateringar så tänker jag börja om med "Lära Känna Mig" listan. Jag tog bort den förra eftersom det typ var 3 inlägg per halvår inom kategorin. Det är många bloggare som fyller listan dagligen, men nu kommer jag inte göra det utan lägga upp lite då och då även om jag börjar i slutet av månaden.


Detta kommer listan bestå av:

1. Presentera mig själv.
2. En nytagen bild på mig + 10 fakta om mig.
3. En person jag vill träffa just nu.
4. Min favorit årstid och varför.
5. Bild på mig som liten.
6. Mina husdjur.
7. Något jag vill ha mer en något annat just nu.
8. Vad jag stoppar i munnen under en dag.
9. Det här är jag beroende av.
10. Mina 3 finaste bilder.
11. En bild på ett ställe jag varit på.
12. Någonting jag ångrar.
13. En bra och en dålig egenskap.
14. Min favorit film.
15. En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
16. Fem webbsidor som jag ofta är inne på.
17. Hur jag ser ut en vanlig dag.
18. Min favorit låt just nu.
19. Vad jag vill göra i framtiden.
20. En bild på det jag köpte senast.
21. Skriva om min vardag från morgon till kväll.
22. Mitt favorit program och varför.
23. En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
24. MIn dag.
25. En låt som får mig att gråta.
26. Det bästa YouTube klippet.
27. Vad jag helst gör en helg.
28. En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
29. Vad jag skulle göra om jag fick en miljon.
30. Ett minne jag aldrig glömmer.

About Madeleine

       

 

En Belieber som heter Madeleine Blom, född 1998 i Stockholm med bor i en håla några mil utanför Norrtälje. Jag är en glad, positiv och blygsam tjej som älskar att sjunga! 

 

Detta är min reseblogg som fylls med bilder, om det thailändska livet och massa andra saker. Men det finns även andra tips och trix om min "vanliga" vardag.

Ta gärna en titt och hoppas ni stannar  

How many visitors do I have?

Flag Counter

Flag Counter

Translate my blog

Archive

Categories

Vote!

Hur många år är du som läser?
 Under 15 år
 15 - 20 år
 21 - 30 år
 31 - 50 år
 51 - 60 år
 Över 60 år

Links

plusikassan.se

FameBloggers

Klicka = tjänar jag pengar


Skapa flashcards