Bloggen om när jag åker till Thailand

Alla inlägg under oktober 2011

Av Madeleine - 28 oktober 2011 18:27

 

Nu kanske ni undrar varför det är som en rektangel i högra hörnet?

- Jo, det är för att bloggplatsen har gjort bredare blogg, så då måste headern vara exakt 950px bred. 

Så då måste jag göra en ny, men det går fort för jag har en på gång redan!


Ville bara informera. Ska äta middag nu. Hejdå!

Av Madeleine - 28 oktober 2011 15:09



Ser ni mig?  

 

Av Madeleine - 28 oktober 2011 15:01

 

Hejsan! Äntligen, nu är det höstlov. 1 vecka ledigt från skolan. Undra vad man ska hitta på då? Men i dag så hade jag SO, bild, no som vart film, spanska och halloween-disco från årskurs 4-9. Egentligen skulle det vara 7-9, eftersom årskurs 4-6 har renovering i deras byggnad så håller dom hus i högstadiet. 

Snart blir det lite fika, så hungrig just nu. 

Hejdå!

Av Madeleine - 23 oktober 2011 19:54

Ni ser nog att halva menyn är "utanför", jag vet inte varför. Har inte gjort någonting. Jag antar att det är de som tar hand om bloggplatsen som har gjort det. Får se om det ändras senare. Hejdå!

Av Madeleine - 20 oktober 2011 17:52

Riktigt bra på humör i dag om jag ska vara ärlig. Skolan var TOPPEN fast torsdagar är den sämta/jobbigaste dagen!

Hade Engelska prov idag som gick väldigt bra, några ord som man inte fattade ett dugg av. Men får hoppas på det bästa! 

Om en kvart ska jag äta middag, lite sent, men det gör alltid våran familj   

Hör av mig senare efter att jag har pluggat Spanska tills imorgon. Plus att vi har både Spanska och Fysik prov nästa vecka. Mycket prov senaste veckan och nästa. Matte, Svenska & Engelska prov är gjort i alla fall som tur!

Ses!  


   

Av Madeleine - 17 oktober 2011 19:33

DAGENS OUTFIT


Linne= H&M / Blus= Thailand / Byxor= Röda korset / Skor= Grannens gamla

Av Madeleine - 17 oktober 2011 17:04

 

Hallåjh! Längesedan jag skrev något i bloggen. Men, skärpning ska det bli såklart! 

Skolan var det i dag. Mycket skratt var det på matten när jag, Medina, Rebecca, Lukas M och Oscar satt i ett grupprum. Har aldrig i mitt liv fått en sådan skrattatack åt en låt! Hahah! Ni anar inte. 

Men, nu är jag hemma och förhoppningsvis blir det väll middag snart. Skulle chansa på att det blir nått med Nudlar i kväll. 

Ska fixa och trixa med annat nu. See you later! 

Av Madeleine - 11 oktober 2011 16:30

Tjenare! Tisdag i dag för er som inte är medvetna om det ;) Men det tror jag! Till plugget har jag varit idag. Hemkunskap, sy-slöjd, klassråd, Spanska och elevens val (skrivstudio har jag.) Så har min dag sett ut hitills. Plus att jag har pluggat här hemma med Engelska och Spanska. Annars, inget mer. 


 

Missade Pengarna På Bordet i går på TV4 klockan 20.00 Men det gör inget, kan ju alltid kolla på repriset, hahaha (555! Förkortning på Thailänska. 5 heter Ha på Thai)

Har inget mer att skriva, kanske senare kommer det nog upp ett till inlägg, så kika in lite då och då. Det skulle vara härligt, see you later!



About Madeleine

       

 

En Belieber som heter Madeleine Blom, född 1998 i Stockholm med bor i en håla några mil utanför Norrtälje. Jag är en glad, positiv och blygsam tjej som älskar att sjunga! 

 

Detta är min reseblogg som fylls med bilder, om det thailändska livet och massa andra saker. Men det finns även andra tips och trix om min "vanliga" vardag.

Ta gärna en titt och hoppas ni stannar  

How many visitors do I have?

Flag Counter

Flag Counter

Translate my blog

Archive

Categories

Vote!

Hur många år är du som läser?
 Under 15 år
 15 - 20 år
 21 - 30 år
 31 - 50 år
 51 - 60 år
 Över 60 år

Links

plusikassan.se

FameBloggers

Klicka = tjänar jag pengar


Skapa flashcards