Bloggen om när jag åker till Thailand

Alla inlägg under juli 2011

Av Madeleine - 28 juli 2011 19:13

Hejsan! Den här veckan har vi haft besök, från i tisdags. Några polare till pappa som är här och "festar" med lite mat och dryck. I går var vi alla till Åland med M/S Eckerö, bara fram och tillbaka med 3 turen. Vi gick ej i land.

Det var en ganska lyckad dag igår. Lite småsaker som var väldigt kul!

Idag har vi åkt och badat i Herräng. Det var ganska kallt men det gick, sedan fortsatte vi till Grisslehamn och kollade lite och tog en liten fika. Ungefär om en timme blir det middag! Mums!

Vi hörs    

Av Madeleine - 17 juli 2011 18:03

Tjena tjena! I går var jag till Norrtälje och kollade på American Car Show. Det var en bilutställning från 20-talet och uppåt. Var ni och kollade på det? Det fanns massa olika bilmärken! Doma hade också prisutdelningar. Jag vet inte riktigt vilken som kom 1:a. Här kommer några bilder därifrån!

Hope you like it . . . . . .


   Red red. Nice!



   Vad är det där för nått som sitter där framme?



    Wow den här kan väll inte vara billig?


   Wow inte illa. 


   Närmare titt


   Haha vilken söt!



En till bild . . . . 


   Vilken fin!


   En gul med "power"


   En med husvagn, lite kul! 




 Där hade vi "dagens outfit" för igår. 


- Svart t-shirt med nån bilfestival på baksidan av t-shirten

- Vit kjol med svart prickar

- Diadem med blommor

- Solgladögon

- En liten väska (gjort på syslöjden)


Hejdå!


PS. En liten förändring i inlägget skedde vid midnatt till måndagen (fler bilder)

  

Av Madeleine - 15 juli 2011 17:46

Här kommer ett närmare ett titt vad jag fick för presenter.


   En Betty Boop väska!


   Pärlor och olika krokar som jag kan göra smycken av


   Tångar och en "ask" som jag kan förvara smycken och pärlor i


   Ett halsband och ett armband



   Ett presentkort som jag kan handla böcker. 40 £ (EURO)


   200 SEK


 1000 BATH


   200 EURO


   Min mobil, Nokia C6-00


Sen var det lite vykort. Det var allt.


Chao! 

Av Madeleine - 15 juli 2011 00:22

Hej, jo visst är det lite sent på "kvällen"? Men jag ska bara slänga in några bilder från igår.


    Här är dukningen


   Här börjar jag att öppna presenter. Här har jag fått pärlor och olika redskaper som jag kan göra smyckem!


   Här får jag smycken, ett halsband och ett armband


   Här får jag en väska "Betty Boop"



   Äntligen! Här är Jordgubbstårtan som jag gjorde! Mums!



Den var riktig god faktiskt! Får nog bli att jag gör egna tårtor istället fört att köpa! Det blir nog bra.



I morgon får ni se en närmare titt på sakerna som jag fick! 

Ni ser ju vilken tid jag lägger ut det här. . . . . Så lite lite sent är det. Så det blir i morgon!


Tillsdess, sov gott!

Av Madeleine - 14 juli 2011 18:05

Hejsan Svejsan, jag är tillbaks! Det vart några presenter igår, samt några foton. Men dom lägger jag upp lite senare. Födelsedagen vart väldigt bra fasst än det inte var många. Helt okej ändå 

För er som inte hänger med, så fyllde jag år i går. 13 somrar vart det! 

I dag sålde vi våran sport-båt. Vart några spänn för den. Nice!

Snart är det väll dags för lite mat, det börjar vråla i magen. Får se vad det blir?

Det får duga. Kramar!


(PS. Foton kommer senare på kvällen) 


About Madeleine

       

 

En Belieber som heter Madeleine Blom, född 1998 i Stockholm med bor i en håla några mil utanför Norrtälje. Jag är en glad, positiv och blygsam tjej som älskar att sjunga! 

 

Detta är min reseblogg som fylls med bilder, om det thailändska livet och massa andra saker. Men det finns även andra tips och trix om min "vanliga" vardag.

Ta gärna en titt och hoppas ni stannar  

How many visitors do I have?

Flag Counter

Flag Counter

Translate my blog

Archive

Categories

Vote!

Hur många år är du som läser?
 Under 15 år
 15 - 20 år
 21 - 30 år
 31 - 50 år
 51 - 60 år
 Över 60 år

Links

plusikassan.se

FameBloggers

Klicka = tjänar jag pengar


Skapa flashcards