Bloggen om när jag åker till Thailand

Alla inlägg under januari 2012

Av Madeleine - 29 januari 2012 20:08

Alla ni som har sett på The Twilight Saga, Twilight New Moon, Twilight Eclipse eller Twilight Breaking Dawn, ni vet säkert att det är väldigt kända filmer. Så nu undrar jag, vad tycker ni om filmerna/filmen? HISS ELLER DISS?


    


Länmna en kommentar vad ny tycker, tack på förhand! 


Av Madeleine - 9 januari 2012 15:58

 

Hejsan! Ni har nog märkt att jag inte bloggar så mycket längre. Här i lilla hålan händer det inte så mycket!


I morgon börjar skolan igen. Ska bli kul att träffa mina bästa kompisar som jag inte har sätt på länge

Annars är allt bra med mig.

Jag tänkte fortsätta med "Lära känna mig" listan lite då och då när det är ganska dålig uppdatering, så att ni har något att läsa om!


Choo!  

Av Madeleine - 1 januari 2012 13:11

Han inte skriva igår så.... GOTT NYTT ÅR 2012! Hoppas ni hade det bra igår och fina smällar 


Här är bilder på våra snygga raketer! 



 


 


 



Jättefina bilder tycker jag för att vara jag som fotograf och taget med min mobilkamera!! 

Man kanske inte behöver köpa en kamera nu?

Jag hade det väldigt bra igår, hoppas ni också hade det 

Q: Vilken bild tycker ni var finast?

Ha en trevlig fortsättning på 2012!

xoxo //Madeleine 


About Madeleine

       

 

En Belieber som heter Madeleine Blom, född 1998 i Stockholm med bor i en håla några mil utanför Norrtälje. Jag är en glad, positiv och blygsam tjej som älskar att sjunga! 

 

Detta är min reseblogg som fylls med bilder, om det thailändska livet och massa andra saker. Men det finns även andra tips och trix om min "vanliga" vardag.

Ta gärna en titt och hoppas ni stannar  

How many visitors do I have?

Flag Counter

Flag Counter

Translate my blog

Archive

Categories

Vote!

Hur många år är du som läser?
 Under 15 år
 15 - 20 år
 21 - 30 år
 31 - 50 år
 51 - 60 år
 Över 60 år

Links

plusikassan.se

FameBloggers

Klicka = tjänar jag pengar


Skapa flashcards