Bloggen om när jag åker till Thailand

Alla inlägg under mars 2013

Av Madeleine - 21 mars 2013 10:14

Under dagen åkte jag och kollade in Sonjas & Pekkas (en bloggläsare) matställe, Friendly Kitchen som låg på soi 94. Dom hade god mat till bra pris!


 


  

Jag & kocken

 

 

 

 

Inte så svart att se vad jag besällde... Detta kostade 40 Bath / Ca. 9 Sek och gott var det!


 


 


Och till sist, känner ni igen detta Sonja & Pekka?  

 


Dags för ett dopp i poolen, härligt härligt. 

Av Madeleine - 11 mars 2013 11:52

Varje lördagar (och nån dag till som jag inte vet) har dom marknad vid templet här utanför (ca. 300 m från lägenheten). Dit brukar vi alltid gå och köpa mat, kläder mm. Det är väldigt bra pris där.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

Fick i mig lite vätska. Det är nån mjölk dryck med nån rosa pulver i, min favvodryck! 




Av Madeleine - 7 mars 2013 11:02

Hey! Här har det inte varit så bra uppdatering men nu blir det bättre eftersom jag är i Thailand. Lämnade kalla Sverige i tisdags och kom hit igår, onsdag. Det bor några i vårat hus så det inte blir några problem där. 


 


 

Vi mellanlandade i Beijing, China. Tog ca 8 timmar dit. Åkte med Airbus A330


 


 



Bilder från Beijing´s flygplats

 

 



 

Fick vänta på nästa plan, i ungefär 3 timmar. Resan därifrån tog nästan 5 timmar. Åkte med boeing 777-200

 


Bilder från Thailand

 

 

 

 

 

 

 

 


Today  


 


 



Av Madeleine - 4 mars 2013 17:53

 


Alla kanske inte vet om detta, men jag har en annan blogg som handlar mest om vardagen som jag skriver dagligen i (oftast). Om ni vill kolla in den så klickar ni här: www.missnock.blogg.se 

 

About Madeleine

       

 

En Belieber som heter Madeleine Blom, född 1998 i Stockholm med bor i en håla några mil utanför Norrtälje. Jag är en glad, positiv och blygsam tjej som älskar att sjunga! 

 

Detta är min reseblogg som fylls med bilder, om det thailändska livet och massa andra saker. Men det finns även andra tips och trix om min "vanliga" vardag.

Ta gärna en titt och hoppas ni stannar  

How many visitors do I have?

Flag Counter

Flag Counter

Translate my blog

Archive

Categories

Vote!

Hur många år är du som läser?
 Under 15 år
 15 - 20 år
 21 - 30 år
 31 - 50 år
 51 - 60 år
 Över 60 år

Links

plusikassan.se

FameBloggers

Klicka = tjänar jag pengar


Skapa flashcards