Bloggen om när jag åker till Thailand

Inlägg publicerade under kategorin Thailand 2011, November - December ♥

Av Madeleine - 20 november 2011 08:59

Hejsan allihopa! 

Här sitter jag och kollar ut på havet som låter aldelles underbart! Har lite bilder som ni kan få se  


Så här brukar min frukost se ut. Kyckling med ris och ägg. Faktiskt supergott! Och det kostade bara 30 bath som blir 6.60 sek! Någon som tycker att det är lite dyrt?


Våran elektriska fönsterhiss gick sönder, det hade ärgat. Dålig kontakt, så här fixar en kille det!


    

Här tar han bort ärget på metallen så att det funkar igen


- Någon som är avundsjuk på mig?


Riktigt härligt var det i poolen!!


Ute på beachen, 18/11


Det var jättevarmt men samtidigt svalt i havet. Skönt


- Någon som är avundsjuk nudå?   


Lite härliga bilder fick ni se. Hoppas ni njuter av söndagen som kommer bli måndag om ... si sådär 16 timmar!

Vi ses snart igen, kramizar Madeleine!    

Av Madeleine - 17 november 2011 13:21

Hej bloggen! Vet ni var jag är nu? I Thailand såklart, det är underbart här! 

Varmt och skönt, bra utsikt över havet från 6:e våningen. Allt är superbra! Juste, har lite bilder från den dagen som jag åkte hit.

- Någon som vill se?

Här kommer de! 


 

Här fick vi skjus att våran chaufför Johan. Bär upp väskorna som inte *host* är tunga


 

Checkar in


 

Väntar på att få gå in i planet och bara slå sig ner

 

 

- Är det verkligen sant att jag ska åka?


 

Kött med ris och bönor. Väldigt gott!

 

 

- Någon annan maträtt som är godare?? 

 

Någon som tycker jag är stark??


 

Nummer 10, där kom alla väskor från Arlanda

 

- In i minibussen med dig!


   

Här sitter jag och lägger upp bilder...

Här var början på min resa. Jag kommer uppdatera ca varannan dag. Håll utskik efter inlägg här! Hoppas ni har det bra vart ni än befinner er! I snö eller sol, kramar Madeleine

About Madeleine

       

 

En Belieber som heter Madeleine Blom, född 1998 i Stockholm med bor i en håla några mil utanför Norrtälje. Jag är en glad, positiv och blygsam tjej som älskar att sjunga! 

 

Detta är min reseblogg som fylls med bilder, om det thailändska livet och massa andra saker. Men det finns även andra tips och trix om min "vanliga" vardag.

Ta gärna en titt och hoppas ni stannar  

How many visitors do I have?

Flag Counter

Flag Counter

Translate my blog

Archive

Categories

Vote!

Hur många år är du som läser?
 Under 15 år
 15 - 20 år
 21 - 30 år
 31 - 50 år
 51 - 60 år
 Över 60 år

Links

plusikassan.se

FameBloggers

Klicka = tjänar jag pengar


Ovido - Quiz & Flashcards